Anmäla en skada eller behov av service
Om du ska anmäla en skada eller behöver service under ordinarie arbetstid (vardagar 7-17) kontaktar du kontoret på 054-21 50 22 eller fyller i en felanmälan här på hemsidan.
Om det inträffar en skada som du behöver få åtgärdad efter ordinarie arbetstid och som inte kan vänta till nästa arbetsdag (akut felanmälan av katastrofkaraktär t.ex. utströmmande vatten, brand, trasiga elinstallationer osv) kan du ringa dygnet runt till Riksbyggen på tfn 0771-860 860.
Störningsjour för allvarliga störningar kan göras dygnet runt på 010-222 50 00.
Låsöppning av lägenheter kan ombesörjas av AVARN mot ersättning och tillkallas på tfn
010-222 50 00. Legitimation skall alltid kunna uppvisas och ni skall kunna verifiera att ni har behörighet att komma in i lägenheten.
Felanmälan på hiss kan göras till oss eller direkt till Nordisk Hiss AB på tfn 054-15 92 30.
Behöver ni hjälp med skadedjurssanering går det bra att kontakta Länsförsäkringar skadedjur direkt på tfn 010-1729729.